Super ohsemmm.

Supergirl



She's mine forever :'**









26.12.2012 Happy Birthday Crush
Sunday, December 23, 2012, 3:54 PM , 0 notification[s]
                                                                       Assalammualaikum

Credit to ---> Faiqah Haafizh Nabilla Binti Othman (ak'ah,ika,baby,awk and mama^^)                          

"Allah humma tim lana bi husnil hotimah, Wala tah tim ‘lai na bi su il hotimah”
(Ya Allah, dapatkanlah kami kesudahan yang baik dan jauhilah kami dari kesudahan yang buruk) -


1. 23.12.2012 pukul 7.00-7.30 AM

  -kita oncall sebelum awak pergi ipoh. Agak2 itu panggilan terakhir kita berdua ker? Mestilah kan :')

2.23.12.2012 pukul 8.50-9.50 AM

  -Kita text time awak kemas baju dan bersiap. Agak2 itu text kita yang terakhir ker? Mestilah kan :')

3.23.12.2012 pukul 10.05-10.12 AM

  -kita chat time awak pergi breakfast. Agak2 tu chat kita yang terakhir ker? Mestilahkan :')?

4.23.12.2012 pukul 2.48 PM-12.59 AM Pada 24.12.2012

  -pukul 2.48 PM Saya tunggu awak online,pada masa yang sama saya solat dan ngaji. Saya dapat tenangkan fikiran saya.

  -pukul 2.55 PM sedang saya mengaji saya terbatuk dan akhirnya mutah darah. Ini Buktinya. Saya Menahan rasa sakit yang amat perit .

   -Adakah  ini pernderitaan saya yang terakhir? Mestilahkan :')?

  -Adakah ini satu pernantian saya yang terakhir untuk awak? Mestilahkan :')?

5.24.12.2012 pukul 12.55 AM -3.14 AM

  -Kita text, saya cuba layan awak dengan baik dalam saat tu. Saya buktikan yang saya dah berubah, Ternyata awak nampak perubhan saya :'). Adakah ni perubahan saya yang terakhir? Mestilahkan :')?

  -pukul 3.03 AM . Awak mula bencikan saya kan . Awak kata saya ni buat semak dalam perhubungn awak dengan dia . Saya mula menitiskan air mata. thank awak :') Adakah rasa benci awak dekat saya takkan hilang? Mestilahkan :') ?

6.24.12.2012 pukul 3.30 AM

  -Saya ambil wuduk dah terus solat sunat taubat dan mengaji sampai subuh. Dalam kesedihan saya buat semua tu. Adakah itu solat terakhir dan mengaji terakhir dari saya? Mestilah kan :')?

7.24.12.2012 - tarikh kematian. pukul 6.00AM

  -saya bertekad untuk menjauhi awak buat selamanya. Ni je Jalan terakhir yang saya boleh buat untuk awak buang perasaan Sayang awak dekat saya.

  -pukul 6.20 AM lepas solat saya doakn kebahagiaan awak dan dia :')

  -Adakah itu kasih sayang terakhir awak dekat saya dan adakah itu doa terakhir daripada saya? Mestilahkan :')?

 -“Allah humma haw win ‘alai na fii sakara til maut”.
(Ya Allah, permudahkanlah kami menghadapi sakaratul maut).

8.Selang sehari pada 26.12.2012 pukul 12.00AM

  -awak menyambut hari lahir yang ke 16tahun. Saya dapat ucapkan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki serta kebahagiaan awak dengan dia. Maaf tak dapat bagi hadiah nd takdapat datang rumah awak time tu.

 -adakah itu ucapan terakhir saya untuk awak? Mestilahkan :')?

9.28.11.2011 (Tarikh penting)

  -tarikh tu penting bagi saya sampai bila2, saya tak kesah kalau awak nak lupekan tarikh tu. Yang penting tarikh tu masih segar dalam ingatan saya .

 -adakah 28.11.2011 tarikh akhir yang saya ingat? Mungkin :'/ .......


Umur kita setiap tahun akan meningkat. Tapi umur apit cukup sekadar 16tahun :') Ak'ah terima kasih untuk semua kegembiraan,suka duka,gelak tawa sayang dan cinta time kita bersama dulu. Apit undurkan diri demi orang yang ak'ah cinta. Percayalah awak, apit selalu akn ingat awk,sayang awk,cinta awak macam selalu. Apit tunggu kepulangan awak tapi apit akan menyendiri buat seketika .Semoga berbahagia sayang :')

SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN KE16.  

Ikhlas daripada saya,,,.
(Mohd Shafiq Izanee Bin Hamdan)
 
                                                                                                                                        lihat sebelah....