Super ohsemmm.

Supergirl



She's mine forever :'**









Erti Sebenar Cinta Sejati
Saturday, December 22, 2012, 5:18 AM , 0 notification[s]

Assalammualaikum
Dah lame kan tak update status? bukan ade yang bace punn Kecuali AK'AH sorang je. Tapi xpe, post-post saye semua berkaitan awak sayang. Setahun kita couple macam-macam yang berlaku,ketawa,gurau senda, menangis, gaduh,nyanyi tapi hanya beberapa hari je apit jaga hati ak'ah kan,lepas tu dah tak.Apit cuai dalam perhubungn kita.Hanya ak'ah je yang bersungguh2 nak jaga relay kita kan? Apit ngaku yang time tu apit memang xpernah sedar tentang kehadiran cinta dan kasih sayang awak dekat apit.
Apit terlalu cuai nd hampir beberapa kali mintak clash dekat awak, tapi ape yang awk buat...Awak pujuk apit walaupun apit tetap tengking awak marah awak bagai nak gila.Tapi awak sentiasa bersabar dengan panas baran apit ni. Mulia sungguh cinta awak dekat apit sampai sanggup buat pape untuk apit :') Apit cuai sangat3 dulu.Apit selalu sakitkan hati ak'ah , apit takde time ak'ah perlukan apit. Tapi ak'ah selalu ada time apit perlukan ak'ah.Dalam masa apit perlukan ak'ah apit tahu ak'ah lagi perlukan apit. Maafkan Apit sebab tak pernah paham perasaan ak'ah dulu. Tapi ak'ah paham perasaan apit. 
Apit gembira sangat.
EGO apit tinggikan sayang :'/ Ak'ah selalu nasihatkan apit jangan ikotkan sangat EGO apit tu. Tapi apit tak pernah nak kesah dengan nasihat2 awak tu malah apit makin EGO. Sampaikan EGO tu sendiri memakan diri apit.. Dipendekkan cerita hati apit bagaikan retak beribu-ribu time apit tahu ak'ah ade lelaki lain.Baru apit rasa ape yang ak'ah rase selama ni :'/ Demi Allah ak'ah, apit tak pernah sesekali nak curang atau menduakan ak'ah. Semua kata2 yang apit kate apit keluar dengan pempuan lain tu hanya penipuan sedangkan ak'ah tak pernah tipu apit. Mulia sungguh hati ak'ah. Dalam setiap percintaan yang apit dah lalui pantang sungguh untuk apit curang dengan makwe apit sendiri walaupun apit selalu marah dia. 
Ak'ah,
Apit menangis sepanjang malam sampai terbayang2 kelibat awak depan mata apit. Ya ALLAH sungguh besar dugaan yang kau berikan dekat aku dan ak'ah. Menyesal sungguh rasanya sayang.Dengan nama ALLAH apit akan berubah n jadi macam yang ak'ah inginkan, apit takkan pernah jadi macam dulu lagi.Sayang, Apit akan jage relay kite,apit akan sentiasa ada untuk ak'ah time awk gembira ataupun duka. Apit akan terus dan terus sayangkan ak'ah dalam ape jua keadaan sekali pun, dan yang penting apit TAKKAN PERNAH MARAH AWAK LAGI. Tu janji apit untuk ak'ah selamanya. Apit akan buat ak'ah gembira bila bersama apit. 
Semalam 21.12.2012 apit pergi rumah ak'ah untuk tunaikan janji apit kat ak'ah. nd semua berjalan lancar. Apit tabik dekat mama sebab bagi ceramah dekat apit sampaikan apit rasa apit nak berubah untuk jadi lebih baik untuk ak'ah. Alhamdulillah akhirnya apit dapat berubah jugak.Time kena ceramah Malu tu memang la ada tapi nasihat yang mama berikan dekt apit akan apit ingat. Sayang, Mama macam tahu2 jekan kita nak masuk Universiti yang sama nanti. MAma restui perkenalan kita :') Thank mama, apit sayangkan mama.
Awak, Saya dah jumpe mama awak dan mama awak bagi perluang kat saya untuk jage awak. Saya akan tunjukkan dekat mama yang saya boleh jaga awak macam yang mama suruh buat.Sekarang giliran awak untuk datang pagoh jumpa ibu pulak kayy :') apit tunggu kedatangan ak'ah kay sayang <3
#Apit tak kesah rupa ak'ah cantik ke,buruk ke, yang penting apit cintakan ak'ah. Apit terima ak'ah seadanya sayang.Laut kat belakang tu ibarat cinta apit dekat ak'ah. Sekali Apit Sayang Ak'ah Selamanya Apit tetap sayangkan ak'ah. Awak, jangan ragukan cinta saya lagi kay Saya betol2 nak berubah demi awk. Bagi saya betulkan salah saya yang dulu. Saya nak tunaikan 3janji kita pulak lepasni nd nak bahagiakan awak. I love You So Much Faiqah Haafizh Nabilla <3